walk-my-shoes

Alla inlägg den 26 april 2013

Av V - 26 april 2013 12:42

F-N vad reklam det är på denna sidan alltså, går verkligen inte att undgå och man blir mäktigt irriterad *grymtar*

Startade denna bloggen igår men har inte hunnit sitta ner något och skriva.

Igår när vi kom hem från storhandlingen så var vi trötta så vi la oss i stort sätt efter att vi packat upp allt.

Uppstod en lite pinsam situation på Willys. När vi stod där i kassan, lagt upp allt på rullbandet och scannats in av kvinnan som satt där så var det dags att betala....eller hur!? Vi hade för lite pengar med oss, 1000kr för att vara exakt. Så vi kunde inte göra annat än plocka bort allt kött och dricka så vi precis kunde betala. Riktigt pinsamt!! Alla som varit och storhandlat runt löningsdagarna vet hur mycket folk det är som står i köerna, det var inte ett par ögon på oss utan snarare hundra *överdriver lite*

Idag har vi iallafall varit på banken och hämtat ut pengar så att vi kan åka och köpa allt vi fick lägga tillbaka. Det är en historia för sig själv, pengar och kort alltså!

Var ju så att förra månaden så skulle jag logga in på Internetbanken och av någon underlig anledning som jag än idag inte förstått varför så sa den att jag använde fel uppgifter, mycket möjligt första gången att man slog nåt fel men inte efter två väldigt nogranna försök igen och fortfarande fel. Tydligen var det nåt vajsing med Internetbanken då så jag spärrades. Ringde banken och de kunde inte förstå vad som gått fel, de rådde mig iallafall att ta mig till en Bankomat och kolla saldo mm där. Gjorde så, väl nere vid Bankomaten så sätter jag i mitt kort "Ingen kotakt med min bank" stod det. OKEJ tyckte jag och gjorde ett nytt försök och vad händer? Jo Bankomatj-n slukar mitt kort. 

Trodde jag skulle flippa helt totalt då jag inget nytt leg har då det gått ut och jag även gift mig för ett år sen.

Fick då ta med mig en Identifierare men fick tydligt veta att egentligen vill de inte göra så men för "denna gången" gick det bra. 

Mitt nya Bankomatkort får jag inte ut för de på Coop har haft så mycket bedrägerier så jag får inte ut det oavsett hur många Identifierare jag har med mig. Så imorse var det ren tur igen att det var en trevlig kassörska på Banken som nöjde sig med Maken och äldste sonens Id *puh*

Ibland blir det för mycket bara hahaha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards