walk-my-shoes

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Illamående och trött

Av V - 3 maj 2013 09:34

Ett under har skett, har fått sova åtta timmar på raken, det händer aldrig. Skulle lätt kunna somna nu och sova några timmar till för jag är skittrött.
Måste bero på min höjning av medicinen igår för jag mår även jäkligt illa. Jag hoppas och tror att det är övergående då det tar upp till tre månader innan man märker resultat så det är ju rätt logiskt tänkt att även då biverkningarna minskar. Hur som helst så ger jag inte upp. Tröttheten kan jag leva med om jag i längden slipper denna smärta.
Kommer bli en lugn helg. Äldste sonen ska åka till sin Pappa idag till imorgon så jag och maken skall bara ha en myskväll. Får laga oss nåt gott att äta, kanske någon go film. Får se hur man mår sen. Nu ska jag vila lite till innan jag måste ut på promenad med hunden och handla Cigg. Röker torr Tobak nu, får lägga i en Potatis så den blir lagom fuktig igen.
Ha en lysande dag allihop så hörs vi sen <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:-)

Av V - 5 juni 2013 17:22

Mina nya solbrillor

Av V - 8 maj 2013 18:51

Nu har jag varit duktig, det gillar vi :-) Tänkte vara smart och laga middagar så att jag slipper stå imorron och på Fredag, två var det tänkt med det blev tre....Cevapici, Mexigryta och Kalops mmmumma. När man väl är igång och stökar ner så kan ma...

Av V - 8 maj 2013 14:58

...har dagen gått sjukt fort. Gick upp tidigt och skicka Lillkillen till skolan men gick och la mig en stund till efter. Sen kom en god väninna på besök och tjöta lite. Hon hade sin lille hundvalp på 15 veckor med sig, Labbe. De är ju bara så klump...

Av V - 7 maj 2013 13:12

Idag fyller kompisen år. Grattis tjejen

Av V - 6 maj 2013 18:48

...får det allt bli idag. Ingen lust med någonting, bara slappa framför tvn tills man däckar. Imorgon ska jag försöka lägga mig i solen en stund, måste få lite färg sen träna. Tog det mesta av disken idag så imorgon blir det inte mycket till städ h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards