walk-my-shoes

Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Svårt att somna

Av V - 2 maj 2013 00:24

Fy vad jobbigt det är när man inte kan sova. Hjärnan är pigg och går på spinn men kroppen är trött och seg. Imorgon har jag tänkt dra igång på riktigt med träningen och då vill man ju vara pigg, så gott det går iallafall. Ska även höja och dubbla Sulfasalazinet imorgon så risken finns jag blir ännu tröttare då utan sömn. Vill inte ligga så soffan och jäsa mer, blir ju bara tyngre och tyngre. Ska ner tjugo kilo. Äta regelbundet och träna mer är planen, lättare sagt än gjort när man har ont i varenda led i kroppen. Ska köpa mig en stegräknare med, lättare att hålla koll på om man rör sig tillräckligt. Behöver en morot men inte hittat något än mer än att hälsan ska bli bättre och jag kommer i lite snygga kläder igen. Denna viktuppgång har gått fort, väldigt fort så jag har ju nästan alla smalkläder kvar. Provar ibland men det är ju deprimerande varenda gång man inser att det inte går, inte ens är i närheten. Känner ju i hela mig hur mycket tyngre det är att bara runt mig själv. Än är det ingen omöjlighet att gå ner, blir ju svårare och jobbigare ju större man blir, det är ju ganska logiskt men egentligen skulle jag kunna fixa detta på ganska kort tid om jag bara får tummen ur arslet och kommer igång. Någon speta vill jag ju inte bli, är ju 39år nu så den tiden är jag förbi men normalsize hade ju suttit fint. Det tråkiga är att brösten försvinner då, det är det enda som är positivt med att bli kraftigare, man får Pattar, D kupa nu, inte illa när man haft B hela livet. Men men man får offra vissa saker i livet ibland, man kan ju inte få allt ha ha ha ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:-)

Av V - 5 juni 2013 17:22

Mina nya solbrillor

Av V - 8 maj 2013 18:51

Nu har jag varit duktig, det gillar vi :-) Tänkte vara smart och laga middagar så att jag slipper stå imorron och på Fredag, två var det tänkt med det blev tre....Cevapici, Mexigryta och Kalops mmmumma. När man väl är igång och stökar ner så kan ma...

Av V - 8 maj 2013 14:58

...har dagen gått sjukt fort. Gick upp tidigt och skicka Lillkillen till skolan men gick och la mig en stund till efter. Sen kom en god väninna på besök och tjöta lite. Hon hade sin lille hundvalp på 15 veckor med sig, Labbe. De är ju bara så klump...

Av V - 7 maj 2013 13:12

Idag fyller kompisen år. Grattis tjejen

Av V - 6 maj 2013 18:48

...får det allt bli idag. Ingen lust med någonting, bara slappa framför tvn tills man däckar. Imorgon ska jag försöka lägga mig i solen en stund, måste få lite färg sen träna. Tog det mesta av disken idag så imorgon blir det inte mycket till städ h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards