walk-my-shoes

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av V - 1 maj 2013 21:47

Man är så snabb på att klaga och gnälla så fort ens gubbe gör nåt fel, det är sällan man berättar allt bra för sina vänner. Det är lite synd för då får ju människor den negativa uppfattningen bara. Det är ju så fel för det finns ju miljoner bra saker med men de har man inte lika stort behov av att prata om, det är väl i det fenomenet det ligger i. Så nu skulle jag bara kika in och berätta hur underbar min man är som i denna stund, kvart i tio på kvällen lagar natta mat till sig och sin fru. Steker Bacon, Falukorv och ägg. Det är gulligt. Jag blir bortskämd <3

Av V - 1 maj 2013 20:28

Idag känns det som Söndag, en sån där slö dag då man inte gör ett skit.
Var ju ute igår och det blev precis sådär lagom så man har inte varit bakis iallafall och det är gött. Brukar aldrig äta dagen efter men har slank det ner en hel del Tacos som stod på menyn mmmumma :-)
Varit mest ryggläge hela dagen och det lär fortsätta resten av kvällen. Ska la glo på någon film med gubben men jag är nog mer ute efter kli på ryggen jag ;-)
Var hursom väldigt roligt igår, jag och två kompisar var ute, en tredje kom men han gick efter ett tag då han blev lite rund under fötterna he he he.
Jag var väl hemma runt 04:00, käka på Mc Donalds innan. Alltid trevligt att komma ut, blir ju inte så ofta men ingenting slår känslan över att krypa ner under varmt täcke bredvid sitt hjärta.
Borta bra men hemma bäst :-)
Ja ja nä nu blir det lite tv och sen förhoppningsvis somna i någorlunda tid, känns inte som det kommer hända, kroppen är trött men inte hjärnan.
Ha det <3

Av V - 1 maj 2013 19:38

Mina barn, det värdefullaste jag någonsin haft. Ni är luften jag andras.
Älskar er mest i hela världen <3

Av V - 1 maj 2013 19:36

Tänk vad tiden går fort. Du och jag i två år nu vårat ett som gifta. Tack för att du älskar och har valt just mig till din livskamrat.
Älskar dig för alltid <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards